Instytut Komunikacji Medialnej | Sztuka wystąpień publicznych wewnątrz firmy
21522
page,page-id-21522,page-child,parent-pageid-20273,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-1.8,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Sztuka wystąpień publicznych wewnątrz organizacji

Jak tworzyć „sceny balkonowe” w firmie?

Zespół w firmie wdraża plan ustalony przez lidera.  To, o czym mówi i jak prezentuje misję organizacji biznesowy przywódca, wpływa na rezultaty pracy jego zespołu. Jeżeli jego rozmowy z zespołem, nie są spójne z jego wartościami i przekonaniami, mijają się z celem.
Jak wywierać wpływ na słuchaczy?
Jak tworzyć przekaz główny i realizować go podczas wystąpienia, a także  jak te techniki wykorzystywać w firmie, komunikując się z zespołem, często w bardzo trudnych dla przedsiębiorstwa sprawach? Na wszystkie te pytania odpowiada szkolenie „Sztuka wystąpień publicznych wewnątrz organizacji”.

Weź udział w szkoleniu
szkolenia-bugalski

Sesja I

Po co ludziom biznesu kompetencje komunikacyjne?

1. Komunikacja w biznesie – kanon współczesny.
Case study: przykłady polskie i zagraniczne.
2. Komunikacja przywódcy: strategia realizowana przez zespół.

Sesja II

Komunikatywność: cele i środki wyrazu podczas wystąpień

1. Wystąpienia publiczne, czyli składowe sukcesu:
Cel wystąpienia – jak go określać?
Refren – przekaz główny: czym jest i jakie miejsce powinien zajmować w wypowiedzi?
Ekonomika wypowiadania się – zasady kondensacji wypowiedzi.
Budowanie historii – co trafia do słuchaczy: serce czy rozum?
Ćwiczenie: uczestnicy poznają technikę kondensacji tekstu wystąpienia.
2. Środki wyrazu podczas wystąpienia:
Żargon firmowy –jak go stosować?
Cytaty i żart – wyczuwanie potrzeb słuchaczy.
Operowanie liczbą – wprowadzanie akcentu w wypowiedzi.
Rondo w wypowiedzi – ekspozycja zdecydowanego stanowiska.
Mowa niewerbalna: jak panować nad ciałem?
Ćwiczenia:  Jak budować komunikat o zmianach w firmie wykorzystując pozytywne emocje, z elementami scenografii.
3. Zasady  przykuwania uwagi podczas wystąpień przy szerszym audytorium.
Wywieranie pozytywnego wrażenia – historie z naszego życia.
Cisza sceniczna – jak ją stosować?
Intonacja – budowanie kompozycji z wypowiedzi.
Wprowadzanie drugiego aktora – kiedy i gdzie stosować?

Sesja III

Tworzenie opowieści jako sposób na trudne wystąpienie – praca na metaforze

1. Zasady budowanie ciekawej opowieści w biznesie.
Sztuka budowania historii – wydobywanie atutów organizacji.
2. Metafora.
Medialny ring czy opowieść – która strategia wygrywa i realizuje biznesowe cele?
Zasada kontrastu – sztuka odpowiadania na trudne pytania.


Sesja IV

Redukcja stresu – autorska metoda Dariusza Bugalskiego

Ćwiczenia z dziennikarzem.

Sesja V

Wyższy stopień wtajemniczenia komunikacyjnego: STRATEG

Strateg przemówień.
Wartość społeczna przekazów – casy study.
Wywieranie wpływu.