Instytut Komunikacji Medialnej | Charyzmatyczna i spójna osobowość medialna
21532
page,page-id-21532,page-child,parent-pageid-20273,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-1.8,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Charyzmatyczna i spójna osobowość medialna

Jak skutecznie podczas wystąpień oddziaływać na słuchaczy?

Trening charyzmatycznego mówcy to szkolenie, dzięki któremu uczestnik poznaje najbardziej skuteczne metody wywierania wpływu na publiczność poprzez media. Szkolenie uczy: jak robić wrażenie, a jednocześnie być sobą, eksponować spójne wartości i zapalać do współdziałania innych.

Weź udział w szkoleniu
szkolenia-zakowski

Sesja I

Mówca charyzmatyczny – weryfikacja osobowości

1. Relacje medialne jako lustro naszych kompetencji komunikacyjnych.
Kim jesteś i co masz do powiedzenia pracownikom, inwestorom, społeczeństwu?
Synteza przekazu o sobie – ćwiczenia.
Casy study: przykłady wystąpień charyzmatycznych ludzi biznesu w Polsce i na świecie.
2. Porządkowanie własnych wartości i poglądów.
Dekalog biznesowy – wartości lidera w jego komunikacji.
Korzenie i identyfikacja – przekonywujące, bo prawdziwe.
Kluczowe momenty w  karierze – tworzenie historii.
Ćwiczenie: uczestnicy wraz z trenerem tworzą charakterystyczny biogram oparty na historii, który będą wykorzystywać podczas wystąpień w mediach, w firmie, a także podczas wystąpień przy szerszym audytorium.
3. Charyzmatyczny mówca: cechy i umiejętności – unikalność przywódcy.
Case study: na przykładzie wystąpień Lecha Wałęsy, Baracka Obamy i Steva Jobsa.

Sesja II

Typy wystąpień: charakterystyka i styl.

1. Metody prezentacji treści.
Prezentacja tradycyjna.
Prezentacja interaktywna.
Prezentacje w media społecznościowych.

Sesja III

Synergia między produktem i guru

1. Elementy pracy, które wpływają na społeczność.
Tworzenie synergii miedzy ideą, produktem i profilem eksperckim w mediach.
2. Jak powiedzieć to, co chcesz przekazać?
Pierwsze słowa w wypowiedzi – jak zacząć?
Jak mówić, żeby nasza historia była zapamiętana?
Emocje i zarządzanie stresem.
Mowa ciała.

Sesja IV

Komunikacja z otoczeniem poprzez wywiad z Jackiem Żakowskim, publicystą

Sztuka odpowiadania na trudne pytania.
Budowanie porozumienia między dziennikarzem a wywiadowanym.
Odczytywanie ukrytych celów rozmowy.
Ćwiczenie: uczestnicy maja okazję udzielić wywiadu, który przeprowadzi Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI.
Wskazanie mocnych i słabych stron w rozmowie z dziennikarzem.