Instytut Komunikacji Medialnej | Media, komunikacja, biznes
21568
page,page-id-21568,page-child,parent-pageid-21447,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-1.8,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Komunikacja Media Biznes

Audycja Anny Sekudewicz na temat roli szkoleń medialnych w biznesie

Audycja najbardziej utytułowanej reportażystki radiowej Anny Sekudewicz opowiadająca o roli mediów w biznesie. Czy polski biznes uczy się komunikacji? Czy potrafi media wykorzystywać? Czy polscy przedsiębiorcy potrafią opowiadać i tym samym wpływać na innych? Na te pytania w niezwykle ciekawej i emocjonalnej audycji odpowiadają: Aleksandra Ślifirska – trenerka medialna i twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej, Dariusz Bugalski – dziennikarz radiowej Trójki i Andrzej Warzecha – prezes Wałbrzyskich Zakładów Koksowniczych „Victora” S.A.